urgo

Prantsuse perefirma Laboratoires Urgo soov on kindlaks teha tarbijate ja patsientide tervishoiuvajadused ning pakkuda tehnoloogilistel ja tõenduspõhistel teadmistel põhinevaid uudseid lahendusi.

Ettevõte alustas tegevust 1890. aastal, kui Eugène Fournier asutas rauakaupluse. Neli aastat hiljem avati Prantsusmaal Dijonis Jouvence’i tänaval tehas.

1958. aastal võeti kasutusele URGO, 1963. aastal HUMEX, 1996. aastal HUMER ja 2008. aastal Alvityl tootemark.

Prantsusmaal on firma mitmekordne turuliider tänu oma kolmele juhtivale tootemargile:

  • Urgo: esmaabitoodete liider(1)
  • Humex: number üks hingamisteede haiguste, eriti külmetushaiguste ja allergiate ravis Prantsusmaal (2)
  • Alvityl: vitamiiniturul kolme enim müüdud kaubamärgi seas(3)

 

Laboratoires Urgo on nii tavainimeste kui ka tervishoiuspetsialistide (arstid, õed jne) poolt tunnustatud ravimifirma.

Ettevõtte eesmärk on rahvusvaheline areng. Äritegevus välisriikides moodustab juba praegu 48% käibest.

Seda eesmärki toetavad pidev uuenduslik lähenemine ning investeerimine teadustöösse, arengusse, tootmisesse ja kliinilistesse uuringutesse, et näidata oma toodete tõhusust. Ettevõte pälvis 2011. aastal farmaatsia valdkonnas kõige uuenduslikuma ettevõtte tiitli. (4)

 

Laboratoires URGO arvudes (2011):    

  • 1,686 töötajat
  • käive 307 mln eurot (48% rahvusvaheline, 52% Prantsusmaal)

 

Allikad:

(1) Market Share – CAM Sept 2011 – Source IMS

(2) Cash receipts according to number of packs sold – CAM Sept 2011 – Source IMS

(3) Le moniteur des pharmacies, cahier II – n°2940 / 2941, 30 June 2012

(4) Direct Medica – December 2011